Hola, buenas noches puedo actualizar los airacs de foma automatica, pero necesito descargar unos airac de forma manual, y cuando pincho para descargar me dice que tengo que tener una suscripcion activa, de hecho la tengo hasta el 29/09/2026. Doy click en el boton login para logearme pero no funciona no aparece nada para poder poner mi usuario y contraseña. como no puedo entrar tampoco me deja ver mi suscripcion, no se si es que hay algun problema con el boton login. Aqui puedo entrar perfectamente con mi usuario y contraseña pero en el otro lado no. He enviado 2 email al soporte de cuentas de navigraph, pero no me contestan, si que me llega el mail con un numero de incidencia, pero luego nadie se pone en contacto conmigo. Espero que me puedan ayudar, gracias.Un saludo
Please post in English.
Cheers
Ian
Hello, good evening, thank you for your reply. I followed all your advice, but I still can’t access my account. I’ve tried four different browsers with the same result. However, in Navigraph FMS Data Manager, I did what you said and I can log in perfectly. I also received your emails.
I also reset Google Chrome to its factory settings, but I still can’t access my account.
I’m tired of trying everything. I went to another computer and finally managed to log in to my account using Google Chrome. I can tell you that my subscription is active until September 28, 2026. I don’t know what could be wrong with my computer that’s preventing me from accessing my account. And I haven’t the slightest idea how to solve this problem. At least I’ve confirmed that my subscription is active, which was what I was really worried about. I’ll see how I can resolve this issue. Thank you in advance and sorry for the inconvenience. Best regards